درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

آبراهی است که در امتداد دریای عمان و در میان ایران و شبه جزیره عربستان قرار دارد. مساحت آن ۲۳۷٬۴۷۳ کیلومتر مربع است.

پس از خلیج مکزیک و خلیج هادسون سومین خلیج بزرگ جهان بشمار می‌آید.





ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

 

 

اژدهاي خفته در درياي شيطان

زير عنوان:مثلث اژدها نقطه مقابل مثلت برموداست كه تا به حال عده زيادي را به كام مرگ كشانده است

همه با پديده اي شگفت انگيز به نام مثلث برمودا (مثلث شيطان) كه در اقيانوس اطلس قرار دارد ، آشنا هستند اما پديده اي با همين خصوصيات در گوشه اي ديگر از جهان هم وجود دارد...

.::ادامه مطلبو از دست نده::.



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

گرفتگی گردن, درمان  گرفتگی گردن, باز شدن رگ‌های گردن

 

 

هنگام گرفتگی گردن چه کار کنیم ؟

یک عصب‌شناس با اشاره به دلایل گرفتگی گردن بر اثر استرس، نشستن نادرست و ضربه‌های وارد شده، خود درمانی به ویژه مصرف مسکن‌ها و استفاده از یخ را نادرست برشمرد.

 

گرفتگی و اسپاسم گردن به 3 دلیل رخ می‌دهد. اول بر اثر استرس، دوم نشستن‌ها و استفاده نادرست از سیستم عصبی و عضلانی و سوم تروماها و ضربه‌های که به گردن وارد می‌شود.
تحقیقات نشان می‌دهد که حدود 60 درصد از آرتروزهای گردن بر اثر استرس است.

.:: ادامه مطلب یادت نره



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:گرفتگی و اسپاسم گردن/رفع گردن درد/گرفتی گردن,
ارسال توسط مرتضی عباسی

ده 10 روش موثر برای فرو نشاندن استرس

روش‌های زیادی برای کاهش تنش (‌ tension ) و رسیدن به آرامش وجود دارد. در این جا شما را با 10 روش موثر برای فرو نشاندن استرس که با توجه به میزان کار و زمانی که صرف آن‌ها می‌شود بیشترین کارایی را دارند، آشنا می‌کنیم. برخی از این روش‌ها در خلال خواندن همین مقاله قابل یادگیری و به کاربستن می‌باشند و برخی دیگر از آن‌ها به تمرین بیشتری نیاز دارند.

 

8 راه مقابله با استرس!
 
چشمکبرو به ادامه مطلب

 



ادامه مطلب...
تاریخ: سه شنبه 2 ارديبهشت 1393برچسب:استرس/رفع استرس/ مدیریت استرس,
ارسال توسط مرتضی عباسی

مصرف روغن بادام زميني، پياز، عسل، سيب وانوع سبزيجات از مهمترين عوامل پيشگيري از سكته قلبي و درمان آن است.

دكتر«قاسم ميرفضلي»متخصص قلب و عروق ضمن بيان مطلب فوق و با اشاره به اينكه سكته قلبي براثر انسداد رگ‌هاي قلب ايجاد مي‌شود اظهار داشت: همچنين، پرهيز از فشارهاي عصبي و روحي و ترك دخانيات و متعادل نگاه داشتن وزن از مهمترين عوامل پيشگيري از سكته قلبي محسوب مي‌شوند.
وي افزود: البته انجام ورزش منظم و سبك مانند پياده روي، پرهيز از خوردن غذاهاي چرب و نمك فراوان و پيشگيري از بالارفتن فشارخون از ديگر عواملي هستند كه احتمال سكته قلبي را به ميزان قابل توجهي كاهش مي‌دهند.



 

ادامه مطلب رو بخون



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

آیا قلب یک نهنگ آن هم از نوع نهنگ آبی را دیده‌اید. طول نهنگ‌های آبی ۳۰ متر یا به اندازه یک زمین بازی بستکبال است و وزن آن به ۲۰۰ تن یا وزن ۱۵ سرویس مدرسه است.

وزن زبان نهنگ آبی به تنهایی ۴ تن است و با این توصیف می‌توانید بفهمید که برای چنین بدنی چه قلبی لازم است.

قلب نهنگ آبی به اندازه یک ماشین مینی کوپر ۹۰۷ کیلوگرمی است و در هر دقیقه تنها ۵ الی ۶ بار بیشتر نمی‌زند و جالب آنکه می‌توان ضربان قلب وی را از ۳ کیلومتری تشخیص داد.

تصور کنید، رگ‌ها و شریان‌های این قلب چه اندازه است. در این‌باره تنها کافی است گفته می‌شود که یک انسان به راحتی می‌تواند وارد این رگ‌ها شود و در آنها قدم بزند!!



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 14 بهمن 1392برچسب:نهنگ/تنبل/ قلب /,
ارسال توسط مرتضی عباسی

به گزارش نشانه نیوز، سیاه خان بوشهری در صد و یک سال پیش در سال  ۱۲۹۱ شمسی در اطراف شیراز در روستایی در اطراف زرقان در خانواده ای کشاورز با زایمان طبیعی به دنیا آمد.او از ۶ سالگی به بعد به طور ناگهانی سریع  دچار رشد بدنی شد به طوری که در ۹ سالگی ۲۰ ساله به نظر می‌رسید. روزها در کنار خیابان و پیاده رو، کنار جوی آب و زیر سایه درختان و ساختمان‌ها او را روی تکه پارچه‌ای می‌نشاندند و مردم و رهگذران به صورت سیرک یا نمایش به دیدن هیکل و قیافه وحشتناک او می‌آمدند و گاه بعضی تماشاچیان به او کمک‌های مادی مختصری به صورت صدقه می‌کردند.


*مطلبو رو حتما بخون*



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

شياطين جمع كلمه شيطان است؛ و شيطان مفهومي وصفي داشته و در لغت به معناي «شرير» است. در قرآن كريم نيز به همين معنا به كار رفته است. جز اينكه گاهي به طور خاص در مورد ابليس و گاه به معناي عام درمورد هر موجودي شروري (جنّ يا انس) ـ كه شرارت در او به صورت يك عادت ريشه‌دار اخلاقي (ملكة راسخ) درآمده باشد ـ اطلاق شده است

به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
تاریخ: دو شنبه 16 دی 1392برچسب:جن/انس/ابلیس/شیاطین,
ارسال توسط مرتضی عباسی

اگر از عوام مردم درباره فراماسونری و نقش مخرب آن سوال شود اغلب آنها از آن و نقش مخرب آن در اجتماع بی خبر اند !
و غافل از دشمن پنهان خود اند .
این سازمان به اعتراف خود فراماسون ها زاده ناپاک
صهیونیسم است. 

 

 

 

 

حتما به ادامه مطلب بروید



ادامه مطلب...
ارسال توسط مرتضی عباسی

مثلث برمودا واقعا یک مثلث نیست، بلکه شباهت بیشتری به یک بیضی (و شاید هم دایره‌ای بزرگ) دارد که در روی بخشی از اقیانوس اطلس در سواحل جنوب شرقی آمریکا واقع است. راس آن نزدیک برمودا و قسمت انحنای آن از سمت پایین فلوریدا گسترش یافته و از پورتوریکو گذشته ، به طرف جنوب و شرق منحرف شده و از میان دریای سارگاسو عبور کرده و دوباره به طرف برمودا برگشته است. طول جغرافیایی در قسمت غرب مثلث برمودا 80 درجه است، بر روی خطی که شمال حقیقی و شمال مغناطیسی بر یکدیگر منطبق می‌گردند. در این نقطه هیچ انحرافی در محاسبه نمی‌شود. 



ادامه مطلب...
تاریخ: یک شنبه 15 دی 1392برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی