فشار خون
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

فشار نفت قطع شد ، فشار خون اروپا افتاد !

 
 

به همین سادگی :

 

صادرات نفت به باند آمریکایی اروپا ، قطع شد

به گزارش مشرق به نقل از شبکه پرس‌تی‌وی، جمهوری اسلامی ایران در واکنش به جدیدترین تحریم‌های اتحادیه اروپا علیه بخش‌های انرژی و بانکداری ایران، صادرات نفت به 6 کشور اروپایی از جمله، هلند، اسپانیا، ایتالیا، فرانسه، یونان و پرتغال را متوقف کرد. سفرای این 6 کشور امروز به وزارت خارجه ایران دعوت شده بودند.

'گزینه نظامی' روی میز گم شد!
'اوری روزن تال' وزیر خارجه هلند در گفت و گو با یک روزنامه اتریشی درباره احتمال استفاده از گزینه نظامی علیه ایران سخن جالبی را مطرح کرده است.

به گزارش مشرق به نقل از  ایرنا، وزیر خارجه هلند در گفت و گو با روزنامه 'استاندارد' در پاسخ به سوالی در خصوص گزینه نظامی علیه ایران گفته است: 'ما می گوییم که گزینه نظامی نه از روی میز برداشته شده است و نه بر روی میز قرار دارد.'

وی احتمال حمله اسراییل به نیروگاههای اتمی ایران را شایعه دانسته و گفته است: 'من تفسیر و توضیحی در باره شایعات ارائه نمی دهم. '

اوری روزن تال افزود:' موضع هلند این است که ما درباره تحریم ها مذاکره می کنیم و نباید در باره دیگر مسائل شایعه سازی کنیم.

من نوشت :

بله . اروپا وقتی مسئله ی قصدش برای قطع واردات نفت از ایران برای ششماه دیگر را مطرح کرد ، چند نکته را در نظر داشت :

1- اروپا لا اقل تا ششماه آینده هرگز نمی توانست از واردات نفت به ایران چشمپوشی کند.

2- اروپا "همین الان" به موج روانی ناشی از تحریم نفت ایران نیاز داشت

بنابراین اروپا این خبر را اعلام کرد.

ایران نیز در یک ارزیابی کاملا صحیح ، از همین الان صادرات نفت به بخشی از محور شرارت اروپایی را قطع کرد تا اروپا با بازگشت موج روانی راه افتاده ، به داخل سرزمینهای خودش مواجه شود. همان روزی که ایران خبر ارزیابی و اقدام این موضوع را اعلام کرده بود ، وزیر امورخارجه فرانسه گفت : از ایران می خواهیم تا خویشتنداری کند ! :)


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 30 بهمن 1390برچسب:نفت ایران,
ارسال توسط مرتضی عباسی