نیروی هوایی جمهوری اسلامی ایران
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

امام خمینی پس از سان دیدن از رژه پرسنل نیروی هوایی که با نظم ویژه و در حالت احترام به صف ایستاده بودند در جمع پرسنل فداکار این نیرو اظهار داشتند:درود بر شما سربازان امام عصر سلام الله علیه همانطور که فریاد زدید تا کنون در خدمت طاغوت بودند طاغوتی که تمام هستی ماها راساقط کرد ، طاغوتی که خزائن ما را تهی کرد ، طاغوتی که ما را برده خارجی ها کرد و از امروز در خدمت امام عصر سلام الله علیه و در خدمت قرآن کریم هستید ... ما امیدواریم که باهم با پیوستگی باهم بتوانیم این طاغوت ها را تا آخر از بین ببریم و به جای او یک حکومت عدل اسلامی که مملکت ما برای خودمان باشد و همه چیز ما به دست خودمان باشد . ما می خواهیم که سرنوشت ما را خودمان تعیین کنیم نه سفارت آمریکا و سفارت شوروی . ما می خواهیم که مملکت خودمان راخودمان تعمیر کنیم نه یهودی ها و اسراییل . ما می خواهیم مملکتمان را آزادکنیم ، اختناق در مملکت ما نباشد . ما می خواهیم ارتش ما آزاد باشد ، اسراییل در آن تصرف نکند ، آمریکا در آن تصرف نکند . درود بر شما که قدر نعمت خدا را دانستید و به دامن قرآن پیوستید . درود به شما که ترک کردید حکومت طاغوت را و به حکومت الله پیوستید . ..

عظمت رویداد با شکوه ۱۹ بهمن نه تنها در خاطره نسل انقلاب بلکه در اذهان نسل های آتی این کشور نیز همیشه به عنوان یک حماسه جاویدان متجلی و منورخواهد ماند . امام خمینی درتاریخ نوزدهم بهمن سال ۱۳۶۰ در مورد رژه تاریخی پرسنل نیروی هواییی چنین فرمودند:

کاری که شما عزیران در این روزها در روز ۱۹ بهمن انجام دادید از حیث معنویت بزرگترین کار ها و به ارزشهای دنیایی هم بزرگترین ارزش ها بود . . آن روزی که باز پیروزی به آنجا نرسیده بود که مورد اطمینان باشد و شما در معرض خطر بزرگ بودید ، از جان گذشته به اسلام پیوستید و از سپاه اسلام شدید . خداوند این افتخار را برای شما حفظ کند و شمارا در هر دو جهان سعادتمند فرماید و آنچه که باید به شما عرض کنم این است که تا شما تعهد خودتان را به اسلام حفظ کردید و روابط خودتان را با همه قشر های ملت برادرانه کردید ، این انقلاب محفوظ خواهد ماند ...

این اقدام حرکت مهمی در رویدادهای انقلاب بود. از این رو به این مناسبت و همچنین تجلیل از فعالیت های بزرگ نیروی هوایی در طول جنگ تحمیلی این روز به نام روز نیروی هوایی نامیده باشد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مرتضی عباسی