جمجمه هايي كه انبار فلزات است
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

در بسياري از موارد حتي خود فرد نيز از حادثه اي که مي توانسته منجر به وارد شدن شيء به بدن وي شده باشد اطلاعي ندارد.
    1- ميخ در سر يک مرد امريكايي يک مرد ساکن حومه شيکاگو پس از اينکه به طور تصادفي با يک تفنگ ميخ افکن به سر خود شليک کرد در يک بيمارستان محلي بستري شد. تصاوير پرتو ايکس در جمجمه اين مرد يک ميخ 5/3 اينچي (حدود 9 سانتيمتر) را نشان داد. اين ميخ 36 ساعت داخل سر وي باقي ماند. اين مرد 32 ساله که «دانته آئوتولو» نام دارد روز سه شنبه مشغول کار در گاراژ خود بود که به طور تصادفي در نزديکي سر خود يک تفنگ ميخ افکن را شليک کرد. اين مرد پس از اين شليک در خانه استراحت کرد و روز بعد به کار خود بازگشت اما پس از بروز حالت تهوع و سردرد شديد به بيمارستان رفت. وي در اين خصوص گفت: «پزشکان از اينکه من پس از گذشت 36 ساعت که از ورود ميخ به داخل جمجمه ام مي گذشت، حرف مي زدم و راه مي رفتم شوکه شده بودند.»
    2- کشف يک قيچي باغباني در جمجمه تصوير سي تي اسکن که از سوي مرکز پزشکي دانشگاه توکسان منتشر شده است، يک قيچي باغباني را در سر يک مرد 86 ساله ساکن «گرين ولي» در آريزونا را نشان مي دهد. اين عکس قبل از عمل جراحي اين مرد در 30 جولاي 2011 گرفته شده است. «لروي لوتشر» در حالي که مشغول کار در حياط خانه خود بود يک قيچي باغباني به روي سرش افتاد. وي براي جلوگيري از برخورد قيچي به چشم هايش از دستان خود استفاده کرد اما قيچي وارد گردنش شد.
    3- ورود چاقو در صورت به خاطر سيب اين عکس پرتو ايکس يک چاقو را نشان مي دهد که وارد گونه يک نوجوان چيني به نام «رن هانژي»، 13 ساله شده است. اين نوجوان در 31ژانويه 2011 هنگامي که مشغول پوست کندن يک سيب بود با پشت پا به زمين خورد و چاقوي 8 اينچي (حدود 21سانتيمتر) وارد گونه اش شد، اما به طور شگفت انگيزي تيغه چاقو وارد مغز وي نشد.
    4- ورود مهمات جنگي به جمجمه اين عکس سي تي اسکن يک گلوله جنگي را در جمجمه يک سرباز افغاني نشان مي دهد. يک پزشک نظامي توانست با موفقيت اين گلوله دو اينچي (بيش از پنج سانتيمتر) را از سر اين سرباز خارج كند.
    5- مردي که 4 سال با يک چاقو در جمجمه زندگي کرد در فوريه 2011 يک شهروند چيني به نام «ني» که حداقل به مدت 4 سال از سردردهاي مزمن شديد و عجيبي رنج مي برد سرانجام به بيمارستان مراجعه کرد. پزشکان پس از تصويربرداري راديوگرافي در جمجمه اين مرد يک تيغه 10 سانتيمتري چاقو کشف کردند. پس از اعلام نتايج آزمايش ها، اين مرد چيني به ياد آورد که دقيقاً چهار سال قبل با يک دزد درگيري منجر به ضرب و جرح داشته است.
    وي در اين خصوص گفت: «با گذشت زمان سردردهايم آنقدر شديد شده بود که براي تسکين درد سر و گوش هايم بايد آمپول هاي مسکن قوي تزريق مي کردم.»
    6- مرداني که تلفن همراه خوردند در سپتامبر 2006 تعدادي تلفن همراه در معده چهار زنداني در يک زندان داراي امنيت بالادر السالوادور کشف شد. در اين زندان تمام زندانيان مورد عکسبرداري با پرتو ايکس قرار مي گيرند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 14 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی