جفری دامر
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

زندگینامه

والدین او از بنیادگرایانمسیحی بودند[۱]. او در جوانی الکلی بود. والدین جفری زمانیکه او ۱۸ سال داشت، پس از سالها درگیری از هم جدا شدند.

او اولین قتل خود را در سن ۱۸ سالگی انجام داد. اولین مقتول استیون هیکس نام داشت و ۱۹ ساله بود .دامر وی را به خانه خویش دعوت کرد ولی اورا کشت چون «او خانه را ترک نمی‌کرد».

او بعدها در دانشگاه اوهایو حضور پیدا کرد اما بعد از ۲ ترم اخراج شد. سپس به اصرار پدرش به ارتش آمریکا ملحق شد. اما پس از ۲سال به علت نوشیدن بی رویه مشروب از ارتش اخراج شد.او بعد از اخراج چون نمی‌توانست با پدر رویرو شود به خانه بر نگشت و به میامی بیچفلوریدا رفت زیرا از سرما خسته بود.

او در ۲۲ ژوئیه ۱۹۹۱ در حالیکه مرد دیگری را فریب داده بود دستگیر شد. در حین تلاش برای قتل این فرد او فرار کرد و توانست خود را به یک ماشین پلیس برساند.

وی میان ژوئن۱۹۷۸ تا ۱۹ ژوئیه۱۹۹۱، هفده پسر و مرد را به نحو فجیعی سلاخی کرد. او علاقه زیادی به جنازه‌خواری و آدمخواری داشت. اینها بخشی از رفتارهای هولناک وی بود. او باور داشت که با خوردن گوشت قربانیانش، آنها دوباره در درون وی زنده خواهند شد.

وی که به زندان ابد محکوم شد، سرانجام در ۲۸ نوامبر ۱۹۹۴ به دست یک هم سلولی به قتل رسید.

مقتولین

نام [۲] سن زمان مرگ
استفن هیکز ۱۹ ژوئن۱۹۷۸
استیون تومی ۲۶ سپتامبر۱۹۸۷
جامی داکزتاتور ۱۴ اکتبر۱۹۸۷
ریچارد گوررو ۲۵ مارس۱۹۸۸
آنتونی سیرز ۲۴ فوریه۱۹۸۹
ادی اسمیت ۳۶ ژوئن۱۹۹۰
یکی بیکز ۲۷ ژوئیه۱۹۹۰
ارنست بیلر ۲۲ سپتامبر۱۹۹۰
دیوید توماس ۲۳ سپتامبر۱۹۹۰
کورتیس استرافتر ۱۶ فوریه۱۹۹۱
ارول لیندزی ۱۹ آوریل۱۹۹۱
تونی هافز ۳۱ ۲۴ مه۱۹۹۱
کونرارک سینت ۱۴ ۲۷ مه۱۹۹۱
مت تورنر ۲۰ ۳۰ ژوئن۱۹۹۱
جرمی وینبرگر ۲۳ ۵ ژوئیه۱۹۹۱
الیور لیسی ۲۳ ۱۲ ژوئیه۱۹۹۱
جوزف برادهولت ۲۵ ۱۹ ژوئیه۱۹۹۱

او یکی از بی رحم‌ترین قاتلان زنجیره‌ای آمریکا بود.مقتولین وی که تماما مرد بودند بعد از کشته شدن مورد تجاوز قرار می گرفتند.او آنها را تکه تکه می‌کرد و به فریزرش انتقال می‌داد. زمانی که پلیس به محل زندگی وی حمله کرد ظرفهای پر از اسید دیده می‌شد که در داخل آنها اسکلت انسان بود. همچنین در کمد خانه اش جایی محراب مانند بود که در آن شمع و استخوانهای قربانی‌هایش را قرار داده بود و نوعی مراسم مذهبی مخصوص در آن برگزار می‌کرد.

او بیشتر قتل‌های خود را در آپارتمانش که «آپارتمان آکسفورد» نامیده می‌شد انجام می‌داد[۳]. این ساختمان در میلواکی ایالت ویسکانسین قرار داشت.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








ارسال توسط مرتضی عباسی