12فروردین، سرآغاز حیات طیبه در ایران اسلامی است
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

یت الله 'نورالله طبرسی' در خطبه های نماز جمعه ساری همجنین 12فروردین را روز یاس و ناامیدی دشمنان عنوان كرد و از تمام نهادها خواست این یوم الله را برای نسل جوان تبیین كنند.

وی افزود: یقینا شناخت و درك جوانان از وقایع بزرگ و تاریخی پس از انقلاب اسلامی از جمله دفاع مقدس، تسخیر لانه جاسوسی، 12فروردین و سایر رخدادهای مهم می تواند موجب دلبستگی بیشتر آنان به نظام ولایی بشود.

خطیب جمعه ساری به شركت بیش از 98درصدی مردم در همه پرسی 12فروردین برای استقرار حكومت جمهوری اسلامی در ایران اشاره و خاطر نشان كرد: مردم خداجوی و مومن میهن اسلامی به رغم تبلیغات مسموم دشمنان، در سایر انتخابات نیز وفاداری خود را به نظام الهی ثابت كرده اند.

وی بیداری اسلامی را از بركات جمهوری اسلامی دانست و افزود: سقوط چند دیكتاتور در طول یك سال از دستاوردهای این تحول بزرگ بوده كه هرگز در مخیله آمریكا نمی گنجد.

آیت الله طبرسی همچنین با اشاره به تظاهرات معلمان انگلستان و فرانسه گفت: موج بیداری به بركت جمهوری اسلامی هم اكنون به بسیاری كشورهای جهان سرایت كرده و تا سقوط تمام دیكتاتورها ادامه خواهد داشت.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به پیام نوروزی رهبر معظم انقلاب، سخنان معظم له را راهنما و راهگشای دولت مردان دانست و افزود: با به كارگیری فرامین معظم له بسیاری از مشكلات كشور بر طرف خواهد شد.

امام جمعه ساری به نامگذاری امسال توسط رهبر فرزانه انقلاب اشاره كرد و با بیان اینكه طبق آمار ماخوذه به ازای ورود هر یك میلیارد دلار كالای قاچاق، یكصد هزار فرصت شغلی را از دست می دهیم، افزود: برای خود كفایی مطلق باید به تولید ملی روی آوریم.

وی تولید ملی را در گرو جهاد اقتصادی دانست و گفت: دولت، مجلس و سایر نهادها باید با اتحاد كامل برای موفقیت در این عرصه بكوشند.

وی همچنین طبیعت را از واهب الهی دانست و از گردشگران و شهروندان خواست در حفظ و حراست از آن كوشا باشند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: جمعه 11 فروردين 1391برچسب:12فروردین,
ارسال توسط مرتضی عباسی