پايگاه‌هاي نظامي آمريكا در تيررس توپخانه سپاه پاسداران انقلاب اسلامي
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

سردار ابوالقاسم فروتن معاون هماهنگ‌كننده نيروي زميني سپاه در گفت‌وگو با خبرنگار دفاعي خبرگزاري فارس، با اشاره به تهديدات دشمنان عليه جمهوري اسلامي ايران، گفت: زماني كه دشمنان به يك ملت چنگ و دندان نشان مي‌دهند در حالي كه آن ملت در جغرافياي سياسي خود زندگي آرامي را تدارك مي‌بيند، ما وظيفه دفاع را داريم.

وي افزود: زماني كه تهديدات در حوزه رواني باشد، در حوزه رواني جواب دشمن را مي‌دهيم و زماني هم كه تهديدات در حوزه عمل باشد آنها خواهند ديد كه چه قابليت‌هايي در مجموعه سپاه و به خصوص نيروي زميني وجود دارد و همان طور كه عراق در جنگ تحميلي از ايران ضربه خورد، آمريكا هم در صورت مقابله با ايران آينده عراق را خواهد داشت زيرا سپاه قابليت‌ها و دانش بالاتر و تجربه بيشتري نسبت به گذشته دارد.

فروتن ادامه داد: اگر ما در دوران دفاع مقدس براي تهيه يك سلاح محدود مشكل داشتيم ولي الآن جزو صادر كنندگان تجهيزات نظامي هستيم و در صورت تهديد از تمام توان نظامي و دفاعي خود استفاده مي‌كنيم و با اقتدار مقابل متجاوزان مي‌ايستيم.

معاون فرمانده نيروي زميني سپاه تاكيد كرد: در حوزه بازدارندگي همان طور كه فرماندهي معظم كل قوا فرمودند كه دستمان بايد روي ماشه باشد، طبيعي است كه مجموعه توپخانه نيروي زميني سپاه نيز در آمادگي كامل براي مقابله با پايگاه‌هاي نظامي آمريكا در منطقه به سر مي برد.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: یک شنبه 9 بهمن 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی