سازمان ملل: ایران پیشتاز مبارزه با مواد مخدر در جهان است
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

وی با اشاره به اینكه جمهوری اسلامی ایران بیشترین تریاك دنیا را كشف كرده است: افزود جامعه جهانی قبول كرده كه ایران در مبارزه با مواد مخدر بسیار جدی است.

گفتنی است دبیركل سازمان ملل متحد نیز دو هفته پیش تاكید كرده بود كه جمهوری اسلامی ایران نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر دارد.

بان كی مون در دیدار با 'مصطفی محمد نجار' وزیر كشور جمهوری اسلامی ایران از حضور وی در اجلاس جهانی مبارزه با مواد مخدر در وین تقدیر كرد.

در این دیدار كه در حاشیه سومین اجلاس جهانی مبارزه با مواد مخدر برگزار شد، دبیركل سازمان ملل متحد تصریح كرد كه ایران نقش مهمی در مبارزه با مواد مخدر در عرصه جهانی دارد.

سومین اجلاس جهانی مبارزه با مواد مخدر دو هفته پیش با حضور مقامات ارشد 55 كشور جهان در كاخ 'هوف بورگ' وین برگزار شد.

'مصطفی محمد نجار' وزیر كشور و دبیركل ستاد مبارزه با مواد مخدر جمهوری اسلامی ایران به دعوت 'یوری فدوتوف' معاون دبیركل و مدیر اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در این اجلاس حضور یافته بود.

مدیر اجرایی دفتر مقابله با مواد مخدر و جرم سازمان ملل در وین تاكید كرده است: تهران در مبارزه با مواد مخدر شریك شماره یك سازمان ملل است.

'یوری فدوتوف' با بیان اینكه ایران فعالیت های فراوانی برای جلوگیری از تجارت مواد مخدر انجام داده است، تصریح كرد: ایران در كشف مواد مخدر در عرصه جهان در صف كشورهای درجه یك قرار دارد .

وی در ادامه گفت:در افغانستان حدود400 تن هروئین در سال تولید می شود كه از این مقدار 115 تن به ایران قاچاق می شود اما تهران علیه این اقدام مذموم، فعالیت های موثری صورت داده است .

فدوتوف با اشاره به اینكه ایران خود را دریك جنگ علیه مواد مخدر می بیند، گفت: بیش از 3هزار نفر از ماموران مرزی ایران در مبارزه با قاچاقچیان مواد مخدر كشته شده اند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: چهار شنبه 10 اسفند 1390برچسب:سیاتل, قدیمی, طبیعت,,
ارسال توسط مرتضی عباسی