دانش هسته ای تثبیت شده ایران قابل كتمان نیست
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

استاد دانشگاه بین المللی اسلامی مالزی تصریح كرد: در شرایطی كه رژیم اسرائیل جنایت های بزرگی مرتكب شده و چنین رژیم خطرناكی دارای سلاح هسته ای، پرداختن به موضوع فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای ایران و تلاش برای محروم كردن ملت ایران از حقوق خود، نشان دهنده حماقت سیاستمداران غربی است.

وی با تاكید بر اینكه با هر نوع قانون و ترتیبات حقوقی و انسانی كه به موضوع هسته‌ای ایران نگاه كنیم نحوه برخورد آمریكا و غرب با ایران كاملا ظالمانه است، اظهار داشت: كشورهای مستقل جهان به قانونی بودن برنامه های هسته ای ایران اطمینان دارند و بر این اساس از آن دفاع خواهند كرد.

جمیل فاروقی با تاكید بر اینكه غربی ها می دانند كه تا كنون تحریم‌ها تاثیری در فرآیند هسته ای شدن ایران نداشته و ادامه آن نیز در اراده ایران تاثیری نخواهد داشت، گفت: غربی ها نمی توانند فعالیت‌های ایران را كه بر اساس حقوق بین‌المللی این كشور صورت می گیرد، متوقف كنند.

این استاد دانشگاه اسلامی مالزی تاكید كرد: بدون شك این استحكام و ایستادگی در برابر تحریم‌های جدید نیز استمرار خواهد یافت.

این اندیشمند مالزیایی گفت: ملت‌های مسلمان ناعادلانه بودن این نظام سلطه را به خوبی دیده اند و می توانند ادعاهای غربی ها معتبر نبوده و وعده های این كشور نیز قابل اعتماد نیست.

وی افزود: هژمونی آمریكا اگر چه همچنان مسلط بر اتفاقات و وقایع جهانی به نظر می ‌رسد اما واقعیت‌ها حكایت از آن دارد كه این سلطه در صورت اتحاد كشورهای اسلامی بی ‌اثر خواهد بود.

استاد دانشگاه بین‌المللی اسلامی مالز با تاكید بر اینكه كشورهای اسلامی باید از موضع ایران در برابر غرب دفاع كنند، گفت: از موفقیت ایران در این آوردگاه سیاسی همه كشورهای اسلامی بهره مند خواهند شد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 9 اسفند 1390برچسب:ماکرو,
ارسال توسط مرتضی عباسی