رسانه ابزار جنگ نرم استكبار جهانی است
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

به گزارش ایرنا حجت الاسلام و المسلمین 'حمیدرضا ارباب سلیمانی' روز سه شنبه در آیین افتتاحیه خبرگزاری شبستان استان البرز افزود: ابرقدرت های جهانی خود را با تبلیغات بسیار قدرتمند نشان می دهند كه واقعیت جز این است، ولی نفوذ استكبار در دنیا بر سه پایه اقتصاد، علم و فناوری و رسانه استوار است.

وی اظهار داشت: امروزه كه قدرتهای پوشالی موجب توجه تمامی جوامع بویژه كشورهای جهان سوم شده اند، اگر پایه سوم - رسانه - را در اختیار نداشته باشند در انجام افكار شیطانی خود موفق نیستند.

ارباب سلیمانی، در ادامه به فعالیت های وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی اشاره كرد و گفت: حوزه قرآن و مسجد پیشانی وزارت ارشاد است و در برخی از استانها مانند البرز این توجه مضاعف است و مهمترین وظیفه فرهنگ و ارشاد ارتقاء فرهنگ عمومی به شمار می رود زیرا فرهنگ ما برخواسته از آموزه های دینی و قرآنی است و هرچه در این راه بیشتر قدم برداریم ماموریت خود را بهتر به انجام رسانیده ایم.

مشاور وزیر فرهنگ و ارشاد اسلامی در ادامه با اشاره به راه اندازی سی و یكمین نمایندگی خبرگزاری شبستان در استان البرز افزود: خبرگزاری شبستان با توجه به احساس نیاز در بخش كانونهای فرهنگی و هنری مساجد از چند سال پیش بعنوان یكی از خبرگزاری های رسمی غیر دولتی فعالیت خود را آغاز كرد.

وی بیان داشت: این خبرگزاری با رویكرد مذهبی دینی و موضوع مسجد فعالیت می كند و همانطور كه باید در مسجد آدابی رعایت شود، در شبستان نیز بایستی آدابی رعایت شود كه دین داری، صحت خبر، دقت در كار، سرعت و جاذبه و شیوایی خبر از جمله مواردی است كه بایستی در خبرگزاری شبستان رعایت شود.

ارباب سلیمانی ادامه داد: در این خبرگزاری باید ادبیات انقلاب، امام، شهدا و ادبیات مقام معظم رهبری ترویج داده شود كه با این روش كار، این خبرگزاری با سایر خبرگزاری ها متفاوت خواهد بود.

وی گفت: خبرهای این خبرگزاری بایستی حكیمانه، مفید، هنرمندانه، امید بخش و مطابق با نیازهای نسل نو بخصوص اعضای كانونهای فرهنگی هنری مساجد باشد و اگر این خبرگزاری از مسجد فاصله بگیرد به بی راهه می رود.

ارباب سلیمانی همچنین انعكاس و معرفی آثار فاخر تولید شده در فرهنگ و ارشاد و كانون های مساجد و معرفی چهره های فاخر را از دیگر فعالیت ها در این خبرگزاری برشمرد.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: سه شنبه 2 اسفند 1390برچسب:,
ارسال توسط مرتضی عباسی