اشرف نشست
درهم برهم
اینجا همه چیز در همه!!!

متعفن ها سقوط کردند

 
 

سال 65 بود مسعود رجوی به عراق رفت تا دستش را مرفق به خون مردم ایران آلوده کند برای اینکه یکم حس نوستالژی منافیقن را تقویت کند اسم پادگانی که صدام به او یاران منافقش داده بود را اشرف گذاشت تا شاید اشرف ربیعی برای او کسب آبرو بکند. پیشتر مسعود برای ترس محبوبیت موسی خیابانی و اشرف ربیعی این دو نفر را در ایران تنها گذاشت بود و گریخته بود. موسی خیابانی هم با دیدن محاصره شدن خانه تیمیش و خود 12 نفر دیگر به ویژه اشرف ربیعی را کشت.

در دهه 60 پادگان اشرف پایگاهی شد برای خیانت به ایران و ایرانی خشت خشت این شهرک منحوس با وطن فروشی و پول های سیا و سرویس اطلاعاتی انگلیس ساخته شده . حالا حرف رجوی به لجنزار تاریخ پیوست که گفت اشرف:"اشرف می ایستد" ...... انقدر ایستاده خسته شده بگذارید بنشیند!
منافیق بیش از چندین هکتار از جغرافیای مردم و عشایر عراق را اشغال کرده است که اکنون به اعتراف خود مجاهدین این خاک در حال بازپس دادن به ملت و دولت عراق می باشد. به گزارش خبرنگار پایگاه اطلاع رسانی هابیلیان (خانواده شهدای ترور کشور) از پادگان اشرف، امروز جمعه غریب به 400 نفر از اعضای منافقین در پادگان اشرف سوار بر 8 دستگاه اتوبوس آماده خروج خفت بار از این پادگان هستند.

خبر های رسیده حاکی است تا زمان حاضر و با وجود حضور تعداد زیادی از خبرنگاران و عکاسان برای پوشش اخراج منافقین از پادگان اشرف، اعضای سرگردان این فرقه همچنان در اتوبوس ها نشسته اند. و با هدف جلوگیری از پوشش خبری و تصویری خروج خفت بار خود از این پادگان به بهانه های مختلف سعی در به تاخیر انداختن انتقال، تا تاریکی کامل هوا دارند!
خداوند روح تمامس شهدای ایران را که به دست منافقان کوردل شهید شدند را با انبیا محشور متعالی گرداند.


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:








تاریخ: دو شنبه 1 اسفند 1390برچسب:موساد,ترورموساد,منافقين,رجوي,اشرف,,,
ارسال توسط مرتضی عباسی